@[pitch|1667809147820271] 평소에 이런그림체로안그려서 거의 처음이야ㅜ 이해해줘글구 그리는데 친동생들이 괴롭(?)혀서정신없엇엌 또 꿈이손모델인데....손 못그려서 미안해ㅎ 아무튼 잘봐죠
For better experience, keep your browser up to date. please download one of below browsers.
Chrome Firefox Opera Safari Explorer
Just click on the icons to get to the browser download page