역시 웨이브 머리는 감으로 그리는 거죠 훗 저 오늘 손 약간 잘 그렸져 헤헤...저는 만족.. 참고로 미완성이에요..비랑 바다 표현 어케 하죠..
For better experience, keep your browser up to date. please download one of below browsers.
Chrome Firefox Opera Safari Explorer
Just click on the icons to get to the browser download page