저 스키타러 하이원추추파크 가려는데 가기전 숙소 가는데 지금 4시간동안차안이에요ㅋㅋ 저 10시쯤부터출발했는데 아직도착 못했어요ㅠㅜ 그래도 기대된댜아~!!
For better experience, keep your browser up to date. please download one of below browsers.
Chrome Firefox Opera Safari Explorer
Just click on the icons to get to the browser download page